[python] OT: RE: (no subject)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Říjen 31 07:59:58 CET 2006

Tomas Brabenec
> Nevim, proc mu na ten dotaz odpovidate, kdyz neumi dodrzet
> ani zakladni pravidlo konference :-(

1. Já jsem byl taky kdysi začátečník. Nenapsat subjekt
   zprávy -- v tom nebývá záměr. Ten problém je navíc
   pro začátečníka matoucí. Jaký by to mělo mít nadpis?

2. Zeptal se na zajímavou věc, na které se dají demonstrovat
   vlastnosti Pythonu a nové možnosti v Python 2.5.

3. Konference tu není kvůli tomu, aby trestala mlčením.
   Dnes toho je všude na čtení opravdu hodně. Však on se
   k těm pravidlům taky propracuje. On už se někdo najde,
   kdo ho k nim popostrčí, že geone ;-)

pepr