[python] Deleni retezce

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Středa Září 6 18:21:06 CEST 2006

Pekna prace a zaroven ukazkovy priklad pythonskeho 'batteries included' ;-)

jenom pro uplnost posledni radka:

vysledek = textwrap.wrap(text, pocetsloupcu)

ale to uz je detail...

--
Zdravi

Jiri Vit

Dne Wed, 06 Sep 2006 10:10:09 +0200 napsal/-a jiri.zahradil na gmail.com
<jiri.zahradil na gmail.com> zprávu následujícího znění: