[python] cPickle

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Čtvrtek Září 14 10:42:27 CEST 2006

Ahoj,

to chovani mi prijde naprosto pitome, pickly snad maji byt citelne programem a
ne clovekem, takze ta zavislost na locale je naprosto mimo. Zkousel jsi
zmenit protokol pro ten pickle? "Binarnejsi" formaty by snad mohly fungovat v
pohode. Akorat pisou ze pod Windows se soubor musi otevirat jako binarni (ZA
TOHLE by mel Microsoft platit pokuty :-)).

JP