[python] Chyby při vytváření exe pomocí py2exe

Vladimír Náchodský feed na centrum.cz
Pátek Září 15 12:25:49 CEST 2006

Chtěl jsem se zeptat, jestli nemáte zkušenosti s tím, že py2exe občas
nevloží vše, co je potřeba. Když se pak pokusím spustit výsledný program
někde jinde, tak si stěžuje, že nějaký modul mu chybí.

Například Python 2.4.2 při vytváření exe pomocí py2exe fungoval bez
problémů. Při pokusu přeinstalovat python na verzi 2.4.3 zapomínal
vkládat modul pro mysql databázi, ačkoli naoinstalovaný byl. Musel jsem
se vrátit ke starší verzi, kde to bylo bez problému.

Teď jsem ale přidal modul logging a od té doby se zase py2exe nedaří vše
vložit. Už jsem z toho zoufalý, netušíte kd eby mohla být chyba?

Skript setup.py vypadá takto:

from distutils.core import setup
import py2exe

setup(
   options = {"py2exe":{"compressed":1, "optimize":2, "ascii":0,
"bundle_files":1}},

   version = "1.05",
   name = "LojzaDbCleaner",
   description = "LojzaDbCleaner",