[python] Co znamená tato chyba při vytváření exe pomocí py2exe

superman feed na centrum.cz
Pátek Září 15 19:24:43 CEST 2006

Dobrý den,

vytvořil jsem program, který používá moduly Mysqldb a loggin a od té
doby co jsem přidal do programu loggin mám potíže. Program bez problémů
běží, pokud je nainstalován python, ale pokud jej zabalím do exe pomocí
py2exe a přenesu na počítač bez nainstalovaného pythonu začne hlásit
následující:

Traceback (most recent call last):
   File "C:\Python24\lib\site-packages\py2exe\boot_common.py", line 92, in ?
ImportError: No module named linecache
Traceback (most recent call last):
   File "<install zipextimporter>", line 1, in ?
ImportError: No module named zipextimporter
Nastala chyba
   Typ chyby: exceptions.ImportError
   Informace: No module named logging
Traceback (most recent call last):
   File "LojzaDbCleaner.py", line 559, in ?
NameError: name 'log_it' is not defined

Přitom pokud je nainstalován python, vše chodí. Nevím si s tím rady a
řeším to už týdny. Děkuji za každé nakopnutí, v Pythonu jsem začátečník.