[python] py2exe problém

superman feed na centrum.cz
Neděle Září 17 10:58:29 CEST 2006

Už jsem to trochu zkoumal, a určitě se to nevyřeší parametrem includes.
Problém je totiž ten, že mxDateTime.__version__ je prostě proměnná, ale
je tak nešťastně zapsaná do modulu mxDateTime pomocí importu, že py2exe
to prostě prohlásí za modul. Nepodařilo se mi žádným způsobem py2exe s
mx rozchodit a jediná rada je asi mx s py2exe nepoužívat.

Jinak mimochodem jsem zkoušel udělat malý databázový projekt v Pythonu
abych dokázal, že v Pythonu se vyvíjí rychle, a že má smysl ho nasadit,
ale dočkal jsem se jen ostudy. Projekt byl naprogramovaný velmi rychle,
ale rochození s py2exe je stále problematické a trvá už přes měsíc a
pořád je stejné. Exe chodí, pokud je na cílovém počítači instalován
Python, jinak ne. Příští projekt bude v C++, bude to rychleji
vyexpedované zákazníkovi.

Našel jsem dokonce na zahraničních mailových konferencích několikrát
radu, používáte-li py2exe, nepoužívejte mx. Sami autoři mx od tohoto
problému dávají ruce pryč na svém webu a házejí to na autora py2exe.

Jen bohužel nevím, co přesně budu dělat a jak to budu řešit, asi se
nějak obejít bez mx komponent a možná i upravit mysqldb modul aby se
nesnažil používat mx, i když se bez nich obejde.

Každopádně děkuji všem moc za rady, moc mi pomohly a správně mě nasměrovaly.