[python] wxpython + pydcop

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Čtvrtek Září 21 21:11:21 CEST 2006

Nikdo neodepsal :-(, takze jen tak pro zajimavost, kdyby nekdy nekdo
narazil na tento problem:
pokud mam v KDE nastaveno prizpusobovani skinu gtk aplikaci na qt, tak se
pydcop nesnese s wx
knihovnou a nahlasi nize uvedenou chybu.

Resenim tedy bylo nastavit klasicke gtk skiny pro gtk aplikace.

Jirka

Dne Tue, 19 Sep 2006 00:10:56 +0200 napsal/-a Jiri Vit
<jirivit na jirivit.com> zprávu následujícího znění: