[python] Jakého typu je iterátor?

Jan Janech devel na atlas.sk
Pondělí Duben 9 22:02:25 CEST 2007

Michal Vyskocil wrote:
> Zdravim,
>
> jakeho typu je vlastně iterator? V modulu types je ani ve verzi 2.4, ani ve
> 2.5 nevidím. Ani mechanicke porovnani typu mi nevrati nic. Pritom generatory,
> ktere jsou iteratorum podobne, v modulu types jsou ...
>
> import types
> for t in dir(types):
>     if type(iter([1, 2])) == eval ('types.' + i):	print i
>
> Myslite, ze je to chyba v Pythonu, nebo jsou uz iteratory deprecated a nikoho
> nezajimaji?

Hello,

V Pythone, pokial viem, neexistuje ziadny spolocny predok pre
iteratory... Ak aj nieco take existuje, nieje to povinne a teda
pochybujem, ze to pouziva niekto aj mimo standardnej kniznice... Na
vytvorenie vlastneho iteratora totiz staci iba nadefinovat metodu
__iter__ a v objekte ktory tato metoda vrati nadefinovat metodu next.