[python] Bug v print? Nebo normalni chovani.

azurIt azurit na pobox.sk
Středa Duben 11 13:57:58 CEST 2007

neviem ci sa jedna o bug, ale davnejsie som na to narazil aj ja. riesil som to vtedy takto:

from sys import stdout

stdout.write("text")
stdout.flush()
stdout.write(" dalsi text na tom istom riadku\n")
stdout.flush()

azur

-----Pôvodná správa-----
Od: David Michal [dmichal na altien.com]
Komu: "Konference PyCZ"
Predmet: [python] Bug v print? Nebo normalni chovani.

Zdravim,

Chtel jsem si uprostred cyklu vypisovat postupne info na jeden radek. A zjistil jsem ze Python vypise az cely radek a ne jen jeho cast. Nasimulovat se to da takto:

import time

for i in range(5):

        print 'part one..',

        time.sleep(2)

        print '..part two'

po spusteni bych ocekal ze se na obrazovce objevi part one.. po 2sec nasledovane ..part two. Ve skutecnosti se po spusteni nedeje nic a po 2sec to vypise komplet radek.

Je to bug nebo ne? Pokud to neni bug , jak toto chovani obejit?

Diky,

David