[python] Logovanie pristupu k suborom

azurIt azurit na pobox.sk
Neděle Duben 15 18:50:16 CEST 2007

mne nejde o ziadny konkretny projekt, proste chcem monitorovat otvaranie suborov v python skriptoch. bude to pouzivat x roznych ludi v y roznych projektoch - medzi skriptami ani ludmi nebude ziadna suvislost. ako som uz pisal, musi to byt _uplne_ transparentne. mozno nejakym sposobom naimportovat modul vzdy pri spusteni interpreteru ?