[python] Logovanie pristupu k suborom

azurIt azurit na pobox.sk
Neděle Duben 15 19:18:05 CEST 2007

ano, webmail.. bohuzial odkedy pobox.sk odkupil atlas.sk, tak to ide prudko dolu vodou. vymenili cele rozhranie za poriadnu sracku - cele to maju postavene na MS technologiach (a aj to tak vyzera). mohol by si mi pls napisat o co konkretne ide ? skusim podat poziadavku. napriklad teraz som text videl. dik.