[python] subprocess - komunikace s interaktivnim programem

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Středa Duben 25 07:29:33 CEST 2007

On Tue, Apr 24, 2007 at 10:06:57AM +0200, kraliczek wrote:

> Nelibi se mi, ze program linphonec(konsolovy SIP klient) pracuje
> interaktivne, proto chci tento program obalit vlastni nadstavbou, ze
> ktere se bude moc program ovladat pres parametry zadane pri spusteni
> nadstavby.

S jednoduchym ovladanim terminalovych interaktivnich programu pres
stdin/stdout vetsinou nevystacite. Lezou z nich escape sekvence,
vyzaduji pristup ke klavesam apod. Zkuste pexpect, ten je na takove veci
delany. http://pexpect.sourceforge.net/

Radek Kaňovský