[python] Python do DLL

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 11:22:04 CEST 2007

> Napiš! Zajímá nás to! Trochu teorie, příklad, použití, ...prostě
> tutoriálek.A můžeš předpokládat, že jsme začátečníci. ;-)

To ja jsem taky :)

Chvilku mi trvalo nez jsem ten kod trochu "procistil" od firemnich veci, ale
snad se mi to povedlo orezat na pouzitelne a srozumitelne minimum :)

Ke mne na web jsem hodil ZIP (cca 16 KB), ktery obsahuje kostru pro
vytvoreni BHO (Browser Helper Object) pro Internet Explorer. Da se pomoci
toho vyrobit DLL, ktera se pak "prilepi" k IE pri kazdem jeho startu. My to
pouzivame k usnadneni nekterych firemnich veci. Taky by se to dalo dost
dobre zneuzit, tak jsem tam nechal jenom ty registracni veci. Snad to
pochopite ;-).

Jsou tam dva CMD soubory, jeden pouzivam pro ladeni a ten hodi do pameti
nekompilovanou verzi (bezi normalne Python). Druhy CMD vytvari normalni DLL,
ktere se pak musi registrovat pomoci regsvr32.

Snad je to pochopitelne, kdyztak se ptejte.

Jo a budete potrebovat moduly ktere normalne v Pythonu nejsou (mozna jsou ve
2.5, tu zatim nepouzivam). Ze zdrojaku se da vetsinou vykoukat kde je vzit.
Jinak to hazi klasicky ImportError, nic horsiho se nestane :)

http://www.vejrazka.name/scripts/py/Py_COM.zip

  Uzijte si to

    Jirka

P.S. Prakticky nic z toho neni muj kod (ten jsem prave vyhazel ;-), je to
jenom posbirane z ruznych zdroju a slepene dohromady. Jak jsem uz rikal,
nejvic jsem se naucil ze zdrojaku SpamBayes.