[python] 100

sebastian sebastian na sendmail.cz
Pátek Srpen 17 10:23:38 CEST 2007

Pavel Kosina wrote:

> hehe, tak jsem to nemyslel, anebo alespon ne tak zcela.
>
> Náměty vyplývají z přímo položených a zodpovězených dotazů a ne na
> žádost ("prosím napište článek"). A pokud si myslíš, že něco umíš a máš
> čas a chuť, nečekej, až někdo požádá o napsání článku, ale rovnou to
> udělej. ;-)

Mno ja to myslel tak ze casu je vzdycky malo takze nema asi prilis smysl
psat clanek o "modulu na rizeni bagru" kdyz ho asi malokdo pouzije
(pochopitelne je to jenom blaznivy priklad). Naopak kdyz jeden/dva lidi
napisou ze chteji z pythona ovladat seriovy port tak sednu a zacnu psat
protoze vim ze to nekdo bude cist :-)

A "clanky na zadost" podle mne nejsou spatne - v roboticke konferenci
poradame prednasky a to tak ze lidi pisou o cem se chteji neco dozvedet
a lide kteri tomu kteremu tematu rozumi a maji cas tak o nem proste neco
reknou. Myslim ze stejny princip muze klidne fungovat i u clanku.