[python] 100

Jan Vrana jvrana na vranovi.info
Pátek Srpen 17 14:27:09 CEST 2007

> I já jsem lepší struktuře přemýšlel, ale nic
> kloudnějšího mě nenapadlo
> (až na to, to udělal podle dokumentace).
> Pokud máš návrh na jinou strukturu, sem s ní.
> Nebo klidně na můj mail.
[ Honza Vrana ]
Ja osobne bych se primlouval, aby byla zmenena hlavni stranka. Dal bych
na ni alespon cast stromu ze stranky PythonRoot.

Zasadne si nepamatuju kam mam na hlavni strance kliknou, abych se
dozvedel neco o pythonu a ne o praci s wiky.

Uz vym ze je v tom podraz jen si nikdy nepamatuju jakej, takze vzdy
neomylne kliknu na
"Listování - listujte zde jako v knize" po nacteni stranky s vetsim ci
mensim nadavanim se vracim na hlavni stranku a zacinam
procitat/proklikavat odkazy, abych nakonec zjistil ze to co hledam se
schovava pod vse rikajicim nazvem PythonRoot.

Domnivam se ze navstevnika py.cz predevsim zajima informace o pythonu, a
ze zpusob zachazeni s wiky je az druhorada zalezitost.

Asi bych mohl zmenit hlavni stranu sam vzhledem k tomu ze se jedna taky
o wiki stranku, ale prijde mi to jako velky zasah, aby to bylo provedeno
bez konzultace.

Honza Vrana