[python] Překreslování obrázků ve wxPythonu

Roman Maňák astro_x na post.cz
Pátek Srpen 24 16:52:34 CEST 2007

Zdravim,
vytvarim program na matematicke operace s obrazky a narazil jsem na jeden
problem. Kdyz nactu prvni obrazek, tak je to bez problemu, ale pri nacteni
druheho se objevi nasledujici problem: Na viditelne plose okna zustane
stary obrazek a nove nacteny obrazek jej neprekresli. Teprve az kdyz
"pojezdim" se scrollbary nebo se prepnu do jineho okna a zpatky, se objevi
ten novy. Tusim, ze ten stary obrazek by se mel nejak "znicit", ale nevim
jakym zpusobem a zatim se mi nic takoveho nepovedlo najit. Tady je cast
kodu, ktera zajistuje otevirani souboru s obrazky. Jinak to "platno" je
ScrolledWindow.

def OtevreniSouboru(self, udalost):
     jmeno_souboru = self.DialogVyberuSouboru(self.GetCurrentDir())

      if jmeno_souboru is not None:
         if self.OpenFile(jmeno_souboru) is False:
             self.ErrorPriOtvirani(jmeno_souboru)

         self.obr = wx.Image(jmeno_souboru, wx.BITMAP_TYPE_ANY)
         self.obr = self.obr.ConvertToBitmap()
         self.bitmapa = wx.StaticBitmap(self.platno, -1, self.obr, (0, 0),
(self.obr.GetWidth(), self.obr.GetHeight()))

     self.platno.SetFocus()

Nevite nahodou jak na to? Predem diky

Roman

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.

Řekněte NE děravému standardu Microsoft Office!
http://www.noooxml.org/petition
---