[python] cx_oracle GROUP BY

Petr Nesládek petr.nesladek na seznam.cz
Sobota Srpen 25 22:32:41 CEST 2007

Ahoj,
Zatím jsem nikde nenarazil na odpověď v žádném z manuálů a - tak zkusím štěstí - pokud nemáte někdo větší zkušenosti s cx_Oracle :

při cursor.execute s klauzulí GROUP BY vyvolá vyjímku:

konkrétně to vypadá nějak takhle:

conn = cx_Oracle.connection(connectstring)
cursor = conn.cursor()
sqldotaz = "SELECT * FROM DOP GROUP BY SERIAL_NO"
cursor.execute(sqldotaz)

a na tom poslednim řádku to spadne na neregulérní zápis sql klauzuje - a pokud výraz vypadá bez toho BY:

sqldotaz = "SELECT * FROM DOP GROUP SERIAL_NO" - tak vyvolá vyjímku, kde je výslovně, že mu za klíčovým slovem GROUP chybí 'BY'

Oracle podle SQLPLus příručky samozřejmě implemenuje klauzuli 'GROUP BY'  a v zdojovém kodu cx_Oracle se mi nepodařilo najít frázi , kde parsuje předaný příkaz - takže toho víc nevím.

Používám Python 2.4.4, cx_Oracle kompilované pro win325 verzi 4.1.2 a  Oracle 8i.

Nesetkal jste se s tím už někdo?

Za každou připomínku, kde hledat chybu (krom toho, že u mne) budu rád

Petr

Omlouvám se za formulaci dotazu Oracle mám přístupný jen v týdnu a píši to zpaměti.