[python] cx_oracle GROUP BY

Ing. Jan Janech devel na atlas.sk
Neděle Srpen 26 11:38:02 CEST 2007

Ahoj,

Neviem aku vynimku to vyvolalo, ale henten SQL prikaz je kravina...
Ziadny rozumny SQL server (teda lubovolny SQL server z vynimkou MySQL :)
) nevykona group by, ak je zadane selectovat vsetko (select *), teda ak
negroupujes podla vsetkych stlpcov, v com by som zasik nevidel ziadny
vyznam.

Jan Janech