[python] MI5 Persecution: BBC-TV See You, See Me - 7/Dec/2001 (5247)

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Pondělí Srpen 27 12:53:05 CEST 2007

Zkus gmail ten to blokuje vpohode. dokud jste do toho vlakna nezacali
(jako duveryhodni) psat tak skakal do spamu sam. Gmail je mimochodem
velice rychle rozhrani.