[python] MI5 Persecution: BBC-TV See You, See Me - 7/Dec/2001 (5247)

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Úterý Srpen 28 14:18:53 CEST 2007

gmail proste funguje jinak. nepritomnost slozek nijak nevadi.
tezkopadny neni ani nahodou je o dost sviznejsi nez seznam. Od seznamu
jsem na gmail presel po tom co jsem se nekolikrat nemohl dostat do
posty ("nektera z komponent systemu nebezi")

na gmailu je vsechno, word, excel, kalendar, mail, news ctecka, rss
ctecka... a nikdy to cloveku nezakreje stranku flash bannerem.