[python] IDE pro Python?

Věroslav Kaplan veros.kaplan na gmail.com
Středa Srpen 29 13:02:44 CEST 2007

Ahoj vespolek,

hledám nějaké příjemné IDE pro Python a zatím jsem nic nenašel.

Požadavky:
- 1- běží na Linuxu (alternativně i Windows, ale není to podmínka)
- 2 - má syntax highlighting (+ rozšíření pro CheetahTemplate, apod).
- 3 - umí autocompleting
       (čím víc tím líp, ale chápu, že tak dokonalé jako u Javy, C++
to asi nikdy nebude)
- 4 - nemá problémy s češtinou
- 5 - má možnost brouzdat skrz třídy a metody
- 6 - neplete se mi do cesty
       (je lehce možné spustit hlavní program či sadu testů a lehce ho
také ukončit)
- 7 - nejlépe open-source

Naopak k ladění nepotřebuju téměř žádnou podporu, stačí mi assert,
print a logger

Zatím používám VIM, které umí všechno kromě autocomplete a class browser.

Zkouším Eclipse+PyDev  - chybí tam syntax highlighting pro Cheetah a
při kopírování řetězců s češtinou přes schránku mi to dělá divný věci.
Taktéž jsem
nenašel způsob, jak jednoduše spustit hlavní program když edituju
nějaký další modul.

IDLE jsem zkoušel kdysi dávno a přišlo mi jako velmi jednoduché.

ERIC4 má v prerequisitách velmi nové knihovny, takže se mi ho nepovedlo s
rozumným úsilím rozjet. Má smysl to zkoušet dál?

Existují ještě nějaké další alternativy?

--Věroš
PS: Návod k PyDev jsem četl, řešení jsem nenašel.