[python] Procházení souboru cyklem

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Čtvrtek Srpen 30 16:28:10 CEST 2007

Přes noc jsem si hrál a svůj záměr jsem dokopal téměř ke kýženému konci. Tj.
obarvení kódu uvnitř textového souboru.
Zatím jsem šel cestou kterou poradil Jirka.

Pokud chce někdo kouknout, tak soubory jsou tady:

app.py - http://www.pastebin.cz/show/1886 - budete potřebovat CherryPy a
Pygments, po spuštění programu cherrypy vytvoří server a výsledek je k
prohlédnutí na http://localhost:8080/

style.css - http://www.pastebin.cz/show/1887 - styly pro obarvení kódu

text.txt - http://www.pastebin.cz/show/1888 - txt soubor ve kterém je
text+zdroják který se bude barvit.

Má to několik chyb.
Barvení probíhá uvnitř cyklu po řádcích, asi bylo lepší vyjmout kód, uložit
ho do proměnné, obarvit a vložit zpátky ... Nebo je to takhle ok ?
Dále start a end značky zůstávají v textu, to už je detail, to zvládnu
ošetřit.
Spíš mě štve, že se mi do obarveného zdrojáku cpou prázdné řádky navíc, to
chce pořešit.
Až vyřeším toto, tak rozšířím start a end značky o další, která určí o který
programovací jazyk jde a bude hotovo :)