[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pátek Prosinec 7 21:06:36 CET 2007

okay, diky :)

aa este by ma zaujimalo, ze(ked som dobre pochopil), tak prekladac
pythonu stale po HTTP requeste skompiluje prislusny subor, co trva
nejaky ten cas... preto ma zaujima, ci by sa nedalo nejako dosiahnut,
aby ked mam v adresari subor program.py, ALE AJ
program.pyc(skompilovany), aby sa zavolal uz skompilovany program...
a este by ma zaujimalo, ci sa to tak robi, alebo to bol mal blby napad
a taktiez, ze kolko percent casu spustania po requeste zozerie
kompilacia(samozrejme u priemerneho projektu) - ci sa to vobec oplati
:)
diky :)