[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Neděle Prosinec 9 11:35:25 CET 2007

okay, takze ako vidim, je tu uz dobre premyslene ;)

este ma trapi jedna vecicka, totiz podla skriptu na
http://webpython.codepoint.net/mod_python_publisher_forms_unique_fields

som trosku zaexperimentoval, ALE este by ma zaujimali dve veci ;)
1) ako zistim, ze ktora premenna sa odoslala formou GET a ktora POST?
napriklad pri formulari:
----
<form action="./vypis?kkkk=uuuu" method="post">
<input type="text" name="nick" />
<input type="submit" name="subm" />
</form>
----
lebo ako som pozrel vypis req.form, tak tam mi hadze len slovnik typu:
{'kkkk': [Field('kkkk', 'uuuu')], 'nick': [Field('nick', 'skuska')],
'subm': [Field('subm', 'Submit')]} a tam mi neznaci, co bolo akou
metodou poslane...

a mojou druhou otazkou je, ze, ci je nejake pole samych GET premennych
a osobitne nejake pole samych POST premennych(ano, hladam nieco take,
ako v PHPcku $_GET, $_POST, $_SESSION,$_SERVER,...) ;-)

diky :)