[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 15:08:29 CET 2007

nooo, nice clanok, len je tu jeden problemik :) totiz toto, co si
napisal som zistoval ja asi 3 mesiace ;) kazdopadne odporucam do
clanku dat link(mozno tam je, ale nezbadal som ho) na
http://www.modpython.org/examples/ -> perfektna prirucka ako
zacat(jednoducha stranka spravena v pythone); asi najviac mi pomohla
;)

anyway, hladal som v dokumentacii, ale nenasiel som nikde, ako sa da
zistit, ci je dana premenna odoslana cez GET, alebo cez POST ;( aj ty
si v clanku pisal:
"""
Metodě index je předán objekt request a případné http proměnné (GET i POST).
"""
ale neurcil si, ako sa to rozlisuje ;( pls dopln to ;)

ale aj tak diky este raz za clanok ;)