[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 18:31:45 CET 2007

ahoj,
nie, zle si ma pochopil... toto som uz vedel davnejsie, len je tu
problem v pripade, ze ***NIE VSETKY*** premenne boli odoslane jednou a
tou ISTOU metodou...
uviedol som priklad formulara(pre istotu zopakujem):
----
<form action="./vypis?kkkk=uuuu" method="post">
<input type="text" name="nick" />
<input type="submit" name="subm" />
</form>
----
kde sa premenne "nick" a "subm" odosielaju metodou POST, pricom
premenna "kkkk" sa odosiela, ako vidis, metodou GET...

tu je ten problem... :(