[python] python na web - otazky

mtip mtip na atlas.cz
Pondělí Prosinec 10 18:44:23 CET 2007

Tn> a v podstate mojou znahou je zistit, ze co sa odoslalo cez GET a co
Tn> cez POST a potom to oddelit od seba ;)

Tn> Dňa 10.12.2007, Tomy novella <tomasnovella na gmail.com> napísal(a):

Tak takhle to nikdy nepouzivam. Bud volim striktne metodu POST nebo
GET. Ani netusim, zdali dojde k naplneni slovniku z obou metod a pokud
ano, co se stane, kdyz oba nazvy promennych budou shodne - která tam
pak zustane.
V tomto pripade bych cetl asi req.form slovnik, kde ocekavam jen promenne POST.
A GET bych cetl z predaneho slovniku.
Ale stale nevidim duvod proc nepridat promennou pres pole hidden do
formulare s metodou POST.

--
Mirek N.
http://www.unosoft.cz/