[python] python na web - otazky

Ivan Tinak ivan.tinak na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 18:55:40 CET 2007

Ahoj,

s Pythonom som uplne na zaciatku, tak sa moc nesmej. :-)
Mam nainstalovany pod XP-ckami ComplexWebServer, kde je Apache
2.0.55(+MySQL, +PHP5).
Mam nainstalovany Python 2.5 (v pohode bezi).
Natiahol som si teda mod_python 3.3.1 pre Py 2.5 Apache 2.0.0 windows
binarku a tesil sa, ze to pojde.
httpd.conf som upravil podla Tvojho navodu, ale akonahle tam dam prikaz
LoadModule ..., tak mi uplne odmietne nastartovat Apache.
Skusil som aj 3.3.1. pre 2.5 apache 2.2, ale to iste.
Ziadnu inu binarku pre tieto verzie neviem najst.

Co mam s tym robit ?
Dik