[python] python na web - otazky

mtip mtip na atlas.cz
Pondělí Prosinec 10 19:08:55 CET 2007

IT> Ahoj,

IT> s Pythonom som uplne na zaciatku, tak sa moc nesmej. :-)
IT> Mam nainstalovany pod XP-ckami ComplexWebServer, kde je Apache 2.0.55 (+MySQL, +PHP5).
IT> Mam nainstalovany Python 2.5 (v pohode bezi).
IT> Natiahol som si teda mod_python
IT> 3.3.1 pre Py 2.5 Apache 2.0.0 windows binarku a tesil sa, ze to pojde.
IT> httpd.conf som upravil podla Tvojho navodu, ale akonahle tam
IT> dam prikaz LoadModule ..., tak mi uplne odmietne nastartovat
IT> Apache.
IT> Skusil som aj
IT> 3.3.1. pre 2.5 apache 2.2, ale to iste.
> [...]

Z popisu jen odhaduju, ze nemas v apache adresari modules soubor
mod_python.so. Mozna se po instalaci jmenuje mod_python.dll ?
Nebo zjisti kde je a nakopiruj ho tam jako mod_python.so.
Jinak bych samozrejme hledal ve vypisu chyb pri spusteni.

Tohle ale asi nezajima celou konferenci. Proto bych to tady asi
neresil.

Mirek N.
http://www.unosoft.cz/