[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 20:28:15 CET 2007

mtip: diky moc ; toto som presne tym dotazom sledoval :) tym padom vyriesene ;)

jkt:
"Pseudohackerska" mi tedy spis prijde snaha o omezovani podobnych
pokusu. Co tim sledujes?
--> noo ja som len ukazal ako priklad, ze sa MOZE(nato mi uz vsak mtip
odpovedal) miesat GET a POST, ale potom (TOTO som nekontroloval v
manuali, nizsie vysvetlim preco ;-])
ked sa moze miesat GET a POST, tak som si myslel, ze sa moze miesat aj
SESSION a GET(tak isto sa totiz aj MIESA v PHPcku, ked je blbo
nastavena register_globals)-> cize ak mam v sessione ulozene dost
private informacie a nejaky typek si ich len tak edituje tym, ze to
posle cez GET(a PHPcku to je jedno, ze skade ma premennu heslo, ci so
sessionu, alebo z GET-u), tak to cloveka vie dost nasrat :) a to je uz
ovela horsie a tam uz nejde o pseudohackersku snahu zabranenia
niecomu, ale o dost vazne bezpecnostne riziko :)

teraz len strucne(kedze je to strasny OffTopic, ale aby si ma
neukamenoval, tak vysvetlim ;-])k tomu, preco som necital manual, ci
to tak plati aj so sessionmi:
1) len ma zaujimalo, ci ten problem JE aj v pythone, ziadne detaily z manualu
2) este som sa k sessionom nedostal(citam pomalicky cele to APIcko a
nepreskakujem ;-])
3) radsej sa spytam len pre zaujimavost nieco kratucke, na co sa
odpoveda len "ANO" alebo "NIE" ako citat a prekladat si dlhy manual v
ktorom to ani nieje spomenute(kontroloval som, NIE JE) a nemohol som
si tuto moju teoriu overit, pretoze som v dobe pisania dotazu este s
nimi robit nevedel
 ale kazdopadne neboj, na co sa neda odpovedat len "ANO/NIE", a je to
dolezitejsie a nemam dany manual, tak to poctivo studujem a
nevypytujem sa na to :) dufam, ze ta otazka "lidi" velmi "nenasrala"
;)