[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Úterý Prosinec 18 13:17:28 CET 2007

ahoj,
este mam zopar(dufam, ze) poslednych otazok k databazam.
1) kedze stale musim na konci napisat spojenie.commit() alebo
rollback() -> to znamena, ze to cele su transakcie, ze? nedaju sa
nejak vypnut? (vraj su pomale, ale aj tak ich nechcem :-) ) vsade sa
len popisuje APIcko, nikde nie to, ako sa vypinaju...
2) preco je tu object cursor? hladal som na googli, ci to ma nejake
logicke odovodnenie a nasiel som, ze je to "nieco", co ma veci ako
DECLARE, OPEN, FETCH a CLOSE... to je TEN kurzor, alebo to je nieco
uplne ine?(aby som vedel, ci sa vobec uberam spravnym smerom)

diky :)

--
PS: prosim v mailoch tykat! nie vykat ;)

Tom na sQo
tomasnovella na gmail.com