[python] python na web - otazky

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Úterý Prosinec 18 18:47:58 CET 2007

ahoj,
> ked nechces pouzivat transakcie, tak pouzi nejaky iny sposob ukladania
> dat ako databazy.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Database_transaction

upsik, som si trosku pomylil pojmy/dojmy :) som si myslel, ze
transakcia je nieco take, ked sa viac prikazov vykona a potom sa
potvrdia alebo zamietnu.. som si neuvedomil, ze transakcia je zrejme
aj to, ked sa vykona len jedno quericko ;)

> tak toto je nadlho, co takto wikipedia?
> http://en.wikipedia.org/wiki/Cursor_%28databases%29

jj, pozeram, pozeram, thx ;)

a este pridavam otazku: nerozlisuje sa tu nejako perzistentne spojenie?
lebo som googlil a hladal v tych clankoch k modulom(pysqlite a
mysqldb) slovo persistent a.... nic nenaslo ;-(
--
PS: prosim v mailoch tykat! nie vykat ;)

Tom na sQo
tomasnovella na gmail.com