[python] Pylons, ORM

Filip Štědrosnký regnarg na seznam.cz
Pátek Prosinec 21 13:17:01 CET 2007

Zdravím všechny,
  poslední čas již nějakou dobu řeším výběr webového
frameworku pro Python. Mými požadavky na čistotu a
jednoduchost kódu jsem zatím volbu zredokoval na
TurboGrears a Pylons, ale zatím si ještě nejsem jist,
co přesně si vybrat. Aktuálně se mi celkově více líbí
Pylons, až na využití SQLAlchemy ORM, který se mi zdá
zbytečně nepřehledný a ukecaný (hlavně dvojí deklarace
--- tabulka a třída). Na různých místech jsem se sice
setkal s tvrzením, že je možné využít různých ORM,
včetně například SQLObjectu, ale nikde jsem nenašel
žádný způsob konkrétního použití s Pylons, pokud nepočítám
jeden tutorial, který byl označen za krajně zastaralý.
Navíc když se dívám na zdrojový kód modelu, který vytváří
Pylons, zdá se mi na SA dost vázaný. Existuje vůbec tedy
ještě možnost využití jiného ORM (ať už SQLObject nebo
třeba jen Elixir nad tím SA) v rámci Pylons a je případně
někde dokumentace, jak to realizovat ?

Předem se omlouvám za zajisté hloupý dotaz, ale už to
hledám pár dní a nic rozumného a aktuálního jsem nanašel.
Předem děkuji za rady.
                                rg

--
regnarg --- http://rg.pretel.cz -- JID: regnarg na jabber.cz
V péči o štěstí druhých nacházíme své vlastní.   --Platón