[python] Python na Symbianu

Jakub Vojáček jakohv na seznam.cz
Úterý Prosinec 25 17:56:28 CET 2007

Ahoj

Včera jsem dostal mobil Nokia N73 a jakožto velký fanda pythonu jsem se ho snažil nainstalovat na mobil.
První dojmy - Krása, všechno šlape jak má
Na druhý pohled sem ale celkem znechucen, protože jsem zjistil, že python na symbianu se celkem zásadně liší od toho co mám na počítači, takže když jsem chtěl pustit nějaký skript musel jsem ho dlouho předělávat do symbiáckého pythona.
Tady uvádím některé příklady:
1) Z mobilu:
>>> float("+1")
Traceback (most recent call last):
  File "<console>", line 1, in ?
ValueError: invalid literal for float(): +1
Z počítače:
>>> float("+1")
1.0

2)Z mobilu:
>>> s=[1,2]
>>> s[0:1]="ddd"
Traceback (most recent call last):
  File "<console>", line 1, in ?
TypeError: must assign list (not "str") to slice
Z počítače:
>>> s=[1,2,3]

Ale co mě dostalo nejvíce:
Z mobilu:
>>> s.index(2,1)
Traceback (most recent call last):
  File "<console>", line 1, in ?
TypeError: index() takes exactly one argument (2 given)
Z počítače:
>>> s.index(2,1)
1

A moje otázka zní. Je takových rozdílů ještě hodně?