[python] Symbian - Form Type

Jakub Vojáček jakohv na seznam.cz
Pátek Prosinec 28 14:39:41 CET 2007

Ahoj

Omluvám se, že to posílám dvakrát. Omylem jsem zmáčknul nějakou klávesovou zkratku a  Outlook to odeslal´:(

Když se přenesu přes problém, že v Symbianu je python 2.2 narazím na další. Je způsobený bud špatnou dokukmentací, nebo tím, že takové věci prostě nejsou možné.
Pro své programy vytvářím grafické prostředí. Používám k tomu modul appuifw.
Potřebuju od uživatele získat několik informací a k tomu používám Form:

data = [(u"r1","text",u""),(u"r2","text",u"")]
self._iForm = appuifw.Form(data, appuifw.FFormEditModeOnly)
self._iForm.menu=[(u"Proved",self.funkce)]
self._iForm.execute( )

1) Toto mi zobrazí formulář na display. Když zmáčknu levé tlačítko vyjede na mě menu [Uložit, Proved]. Jenomže já tam to talčítko [uložit] nechci, dá se odstranit?
2) Další problém je, že pokud chci získat data z formuláře musím k tomu použít:

self._iForm[0][2]

Jenomže toto vrátí správný výsledek pouze tehdy pokud předtím uložím obsahm formuláře.

3) Jak se dá formulář smazat z obrazovky? Potřebuju, když uživatel formulář vyplní a zmáčkne tlačítko [Proved], aby se formulář zavřel a zobrazil výsledek.

t=appuifw.Text()
t.set(unicode(str(vysledek),"utf-8"))
appuifw.app.body=t

Jenomže toto formulář nepřekryje. Objeví se to až když formulář zavřu.

Děkuji za odpovědi