[python] spracovanie emailu

Jan Janech devel na atlas.sk
Sobota Únor 3 14:01:36 CET 2007

cawte... potrebujem okamzite spracovavat prichodzie emaily v aplikacii
napisanej nad systemom Zope. Napadli ma taketo moznosti:
1) Pravidelne kontrolovat obsah schranky cez IMAP (bolo by nutne
nastavit dost kratky interval).
2) Naprogramovat vlastny plugin pre niektory SMTP server. To mi vsak moc
nevyhovuje, nakolko aplikacia moze bezat aj na linuxe aj na windowse
3) Naprogramovat vlastny SMTP server. Toho sa tak trochu bojim z
bezpecnostneho hladiska.

Body 2,3 mi nevyhovuju este aj koli tomu, ze na jednom zo servrov, na
ktorych aplikacia bezi je pustene MS IIS, ktore robi aj SMTP server,
takze s tym mozu byt problemy. Ale to by sa hadam dalo vyriesit.

a moje otazky:
1) Nedokaze IMAP oznamovat prichodzi email sam?
2) Napada niekoho este aj ine riesenie?
3) Existuje uz nieco taketo pre Zope?

dakujem