[python] wxPython a wx.FindReplaceDialog

Pavel Reznicek pavel.jindrich na tiscali.cz
Pondělí Únor 5 14:19:14 CET 2007

Ahoj spolupythonýři,

dělám malý editor pro TeX ve wxPythonu (zkoušel jsem verse 2.6.3.2,
2.7.2.0 a 2.8.1.1) a narazil jsem ve Windows na problém s vyhledávacím
dialogem:

     Při prvním stisknutí tlačítka "Najít další" se přidružená událost
wx.EVT_FIND neprovede a při dalším stisknutí (které má vyvolat
wx.EVT_FIND_NEXT) Python spadne.

     Pokud po prvním stisknutí klepnu na "Zrušit" (wx.EVT_CLOSE), Python
spadne se stejnou chybou. Verse 2.6.3.2 se liší tím, že jí trvá mnohem
déle (tak 20 stisků za sebou), než shodí Python.

     Už tu chybu nemohu přesně reprodukovat, protože jsem si nakonec
napsal svůj vyhledávací dialog. (Proč tedy otravuju, že?)

     Nejdivnější na tom je, že v ukázce z dokumentace k wxPythonu všecko
funguje tak, jak má. Pokoušel jsem se ji napodobit, ale marně.
Každopádně, pokud člověk špatně zachází s wxPythonem, nemělo by to vést
k pádu programu, ale k odchytitelné chybě. Takže už i to je chyba, někde
mezi wxPythonem a wxWidgets.

     Chci se jen zeptat, jestli máte někdo podobné zkušenosti, a
povzdechnout si nad tím, že nic na světě není dokonalé, ani wxPython.
Zaráží mě ovšem, že v průběhu tolika versí a podversí na to nikdo
nepřišel a neopravil to...

Pavel Řezníček