[python] Return hodnoty pod ifem bez možnosti projetí cyklem

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Pondělí Únor 5 22:06:53 CET 2007

martin.stiborsky na gmail.com wrote:
> A já potřebuju tohle dostat, ale ten return nesmí probíhat pod v
> cyklu. Tedy nějak využít stručný seznam, ale nepřišel jsem na to jak.
> Pod cyklem to nemůže být proto, že hodnotu kterou mi vyplivne stručný
> seznam pak předávám šabloně pro serializaci ho xhtml ...
> Zhruba takhle ...

Pokud se mi podarilo uhadnout aplikaci, tj. stridani barevnosti radku v
tabulce (sude budou tmave, liche svetle), zkus se podivat treba na
klicove slovo yield (+ osetri si, aby ti kazda nova tabulka zacinala od
definovane hodnoty, nikoli podle poctu radku predchozi etc).

Honza

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth