[python] Return hodnoty pod ifem bez možnosti projetí cyklem

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Únor 6 12:25:27 CET 2007

Děkuju moc lidičky. Nejvíc se mi hodí asi řešení od Stefana, ale zdá
se že budu muset celou aplikaci dost překopat. Při použití Stefanova
řešení dostanu error, Cherrypy čeká sekvenci  .. nechce výstup
generátoru pokud jsem teda pochopil ..

    TypeError: sequence expected, generator found

Jedná se o administraci CMS, nejlepší by bylo odesílaná data připravit
do pole a jejich vypsání řešit až na úrovni KID šablony. To až takový
problém není .. je na to funkce .. py:for, která mi data vypíše,
problém je ten, že ne vždy nutně potřebuju něco takhle vypisovat,
třeba formulář pro vložení nového článku, na ten py:for zrovna
nepotřebuju, takže tohle bude chtít dořešit, nejspíš tak, že spolu s
odesílanými daty budu posílat i proměnnou, která určí zda jsou data
určena k py:for , nebo že se posílá už předpřopravené XHTML které je
potřeba pouze vložit do šablony.

Jinak musím se ještě hodně učit, yield je mi neznámou a vůbec
konstrukce které jsem mi poradili bych dával sám dohromady těžko ...

Díky moc