[python] Return hodnoty pod ifem bez možnosti projetí cyklem

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Únor 6 14:56:01 CET 2007

Je to paráda :)

def colorizer(data):
  barvy = ['cervena', 'modra']
  data = data
  B = len(barvy)
  D = len(data)
  for x in range(len(data)):
    data[x] = [barvy[x % B]]+[data[x]]
  return data

ve skriptu si colorizer importuju a předhodím šabloně ...

t.obsah = colorizer(data)

a v šabloně :

A je to :)
Ještě mě napadlo, než posílat šabloně spolu s daty nějakou další
proměnnou, bylo by o dost lepší testovat v šabloně typ dat který
přišel ( list/string/tuple) a podle toho zvolit metodu pro vypsání
dat ... Funkci na zjištění typu znám takže jdu zkoušet. Stejně se mi
to zž tak nelíbí, protože jsem chtěl aby šablona opravdu jenom
zobrazila to, co jí .py soubor pošle ... ne aby ještě řešila jak to
zobrazit. No nic .. třeba příště ..