[python] Jak je to se slucovanim konferenci tutor a python? (bylo RE: konfera ide dole?)

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Čtvrtek Únor 8 15:45:05 CET 2007

> ale využiju výzvy - před pár dny jsem se ptal, a asi to zapadlo
> - nevíte někdo o lépe popsané funkčnosti WIN32 MAPI než je demoskript
> mapisend.py v "balíčku"  -krom toho, že ani při použití funkce přesně z
> něj nezabráním zablokování přístupu na disk - přesněji nejde potom otevřít
> soubor k zápisu.
>
> a druhou funkci, kterou jsem z manuálu typu  listing funkcí a metod
> nenašel je ověření zda byla zpráva uložená do složky odchozí pošty již
> odeslaná  :-(

  Nevím, jestli to pomůže, ale onehdá jsem psal COM addin pro Outlook a
nakonec jsem skončil u používání Redemption (
http://www.dimastr.com/redemption/). Na těch stránkách je i nějaké info o
MAPI, tak se zkus podívat.

   Jirka

P.S. Jinak doporučuju prozkoumat zdrojáky SpamBayes...