[python] livewires

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Únor 11 14:43:01 CET 2007

prg na centrum.sk napsal(a):
> Nepisalo mi to nic, len mi tam bliklo cierne okienko ako TC.

Nejdřív musím říct, že po čistém nainstalování Pythona není Python moc
přívětivý k začínajícímu programátorovi. Programy se spustí a pokud jsou
v konzoli jen rychle probliknou a zmizí, aniž by sis mohl přečíst
výsledek nebo chybu. Na druhou stranu je odstranění tohoto nedostatku
jakousi vstupní branou - dokážeš to, super! - nedokážeš, je nám líto,
ještě na to nemáš, aby ses stal pythonýrem ;-)

Takže musíš zajistit, aby ti okénko nebliklo, aby zůstalo otevřené:
http://www.py.cz/PythonInstalacePodWindows , případně více o asociacích
http://programujte.com/view.php?cisloclanku=2006090402-Prikazova-radka---8.-lekce

Až se podaří, hod sem, co se ti to vypsalo při instalaci ....
> Kde tu zlozku mozem najst?

ve složce s Pythonem

--
geon