[python] wxSizers

Jakub Vojáček Jakohv na seznam.cz
Pondělí Únor 19 19:52:36 CET 2007

 Od: Petr Hlávka <petrhlavka na gmail.com>
> Předmět: Re: [python] wxSizers
> Datum: 18.2.2007 23:34:58
> Dobry den,
>
> krome EXPAND je potreba jeste dat vedet sizeru, ze muze pole
> roztahovat (1 jako druhy parametr)
>
> hsizer1.Add(self.vstup1, 1,  wx.ALL, 5)
> hsizer1.Add(self.vstup2, 1,  wx.ALL, 5)
>
> vstupy se Vam nikdy nezmensi pod 220px, pokud jim pri vytvareni zadate
> velikost.
>
>   S pozdravem Petr Hlavka.

Děkuji, už mi to funguje. Ale další problém:

# -*- coding: cp1250 -*-
import wx
class Ukazka:
    def __init__(self):
        okno = wx.App(0)
        self.okno=wx.Frame(None,id=-1)
        sizer=wx.BoxSizer(wx.HORIZONTAL)
        ukazka=self.ukazka(self.okno)
        sizer.Add(ukazka)
        self.okno.SetSizer(sizer)
        self.okno.Show(True)
        okno.MainLoop()
    def ukazka(self,parent):
        ram=wx.Frame(parent)
        sizer=wx.BoxSizer(wx.HORIZONTAL)
        sizer.Add(wx.StaticText(ram,label="Bla"))
        ram.SetSizer(sizer)
        return ram
if __name__ == "__main__":
    Ukazka()

Otevře to okno, ale v něm nic není, i když by v něm by mel být text "Bla". Prostě se to nezobrazí. Ale zkusím:
ukazka.Show(True)
tak se mi otevře nový okno a v něm je správný text. Nechápu proč se to nevykreslí. Děkuji

Blujacker