[python] Chyba na stranke www.py.cz

Marian Jakubik mjakubik na ta3.sk
Úterý Únor 27 09:27:44 CET 2007

Zdravim,

dufam, ze nestrielam mimo a moj prispevok som namieril na spravny mailing-list.

Som zaciatocnik v Python-e tak skusam vsetko mozne co najdem na webe a samozrejme
 dostal som sa aj na www.py.cz (od nej som zacinal ale vtedy som si to nevsimol). Pozrel som si
sekciu "Formatovani Retezcu" a skusal som sa s nimi hrat. Narazil som na jeden, ktory mi nebezi -
samozrejme otazka je ci je chyba v mojom prijimaci alebo v skripte na stranke...

No nebudem tu "slohovat" dalej. Priklad 5 na sajte
http://www.py.cz/FormatovaniRetezcu mi hodi chybu (python2.5):

Traceback (most recent call last):
  File "time.py", line 1, in <module>
    import time
  File "/home/mjakubik/PROGRAMOVANIE/Python/time.py", line 5, in
<module> time.sleep(0.5)
AttributeError: 'module' object has no attribute 'sleep'

Z toho "dedukujem" :) , ze modul nema atribut "sleep"....

Prosim Vas Python-guruovia pozrite sa na to a napiste mi ci som chybil ja alebo je chyba v skripte...

S pozdravom
Marian (Mrozko) Jakubik