[python] (no subject)

Petr Vanek petr na scribus.info
Středa Únor 28 09:28:30 CET 2007

Bohužel to píšu z webmailu, tak může dojít k rozhození
formátování.

>      tlacidlo1=Button(top, ....,command=ano)  -> a to mam problem lebo ked
dam ano.a potom definujem ano ale hlasi mi to chybu

a to jakou chybu? Ale teď zpět k věštecké kouli. Jestli je to něco
jako:

pvanek na pvanek:~> python err.py
Traceback (most recent call last):
  File "err.py", line 5, in <module>
    b = Button(master, text="OK", command=ano)
NameError: name 'ano'  is not defined

tak nemáš procku ano() řádně nadefinovanou v kontextu interpretu.
Prostě tohle fungovat nebude:

from Tkinter import *
master = Tk()
b = Button(master, text="OK", command=ano)
b.pack()

def ano():
    print "click!"

mainloop()

ale totok ano:

from Tkinter import *
master = Tk()

def ano():
    print "click!"

b = Button(master, text="OK", command=ano)
b.pack()
mainloop()

zdar a sílu
p.

P.S.: Mimochodem, nauč se slovensky. A ptej se jasně. Příště ti na
takhle hnojně
napsaný dotaz neodpovím. (Ať už jsem pomohl, či nikoli)