[python] SQLite - forma selectovaných dat

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Leden 2 20:05:36 CET 2007

Zdravím, mám zase takový problémek.

V selectu z databáze mám u každé položky hodnotu 'id'. Při
určité operaci potřebuju vyselectované id nahradit jiným číslem,
u všech položek. Napsal jsem si na to hezký cyklus ale ouha, select
je totiž pole a každý vyselectovaný řádek databáze je tuple.

 Takže s ním nehnu. Ideální by bylo, kdyby mi sqlite vrátila
select jako pole v poli, to by bylo fajn... ale jak to zařídit, na to
jsem nepřišel, pochybuju že to vůbec jde. Tak kdyby někdo věděl,
budu vděčen, v každém případě si to vnořené pole můžu
udělat sám až ve skriptu, ale kdyby byl jednodušší způsob,
líbilo by se mi to víc.