[python] Modifikace seznamu bez kopirovnani (bylo SQLite - forma selectovaných dat)

superman feed na centrum.cz
Pondělí Leden 8 10:28:31 CET 2007

> V této souvislosti je zajímavé, že pro read-write je pomalejší varianta 1
> než 2. Myslím, že je to způsobeno použitím dvou proměnných místo jedné, nebo
> malou optimalizací enumerate.

Co je na tom divného? Pokud navíc budete vytvářet tuple pomocí
enumerate, který je úplně zbytečný pro procházení polem, tak Vás to bude
stát paměť i čas. Navíc musíte procházet tuple namísto toho abyste
jednoduše přičítal jedničku k indexu, tedy další časová penalizace.

Mě osobně by zajímal rychlostní rozdíl mezi použitím range a xrange.

Ing. Miloslav Poknrác