[python] Konstrukce listů a tuple

Jan Janech devel na atlas.sk
Pondělí Leden 8 16:12:19 CET 2007

> Docela mě zaujal slovník, ten má zajímavě udělané hašovací struktury,
> které nemůžu rozlousknout. Respektive nechápu přesně ten jeho postup, je
> to ve zdrojácích trochu zamotané.

dict je ako pozeram obycajna hashtable (vzdy som si myslel, ze tam maju
vyhladavaci strom). hash si pocitaju objekty sami, to nema s dict nic
spolocne. Vcelku zaujimave riesenie, ja by som sa ho dost bal pouzit
(pri zapisovani zvacsuju hashtable 4x, popripade, ak je tam viac ako
50000 poloziek, zvacsuju 2x; potom maju naschval slabe hash funkcie; a
podobne) na druhu stranu je to pekne rychle...