[python] Jak udelat raw string.

dmichal na altien.com dmichal na altien.com
Středa Leden 17 11:26:13 CET 2007

> Python nezna nic jako "raw string", prefix "r" pred uvozovkama je
jenom
> berlicka pro tebe, abys nemusel v zapisu kodu (cili v .py souboru)
> escapovat kazdy backslash. Vysledny objekt (obsah a typ promenne) je
> stejny.
>
> Pokud te dobre chapu, snazis se odescapovat parametry predevane scp,
> aby
> je neinterpretoval shell, kterym scp poustis. Nebylo by jednodussi
> poustet scp primo (nejakym exec()em treba)?
>
> Hezky vecer,
> -jkt

Mozna pouziti primo exec by bylo jednodussi ale ja v tom scriptu zadavam
i heslo, proto potrebuji pouzit ten pexpect modul. Ale koukal jsem do
zdrojaku pexpect a ten uz predane parametry nijak neupravuje jen je
predava dal. Jakym zpusobem bych tedy mohl "odescapovat" parametry?
Respektive jakym pzusobem bych to mel predate v pripade pouziti exec?
Protoze s pexpect by to pote melo fungovat stejne.
Diky,
David