[python] Presmerovanie stdout do okna v Tkinteri

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Úterý Leden 30 23:16:31 CET 2007

RMiklos na pss.sk wrote:
> Mam command-line programm, ktory pise rozne chybove hlasky cez print na
> stdout.
> Rad by som ho prerobil do GUI v Tkinteri, ale bez toho aby som musel
> namiesto printov vkladat tie retazce do widgetu ScrolledText,

Vzdycky si kolem ty aplikace muzes napsat nejaky wrapper odchytavajici
stdout.

> t.j. aby som nemusel kazdy prikaz
>         print errormsg
> prepisovat na
>         self.textokno.insert(END, msg)
> kde
>         self.textokno = ScrolledText(..)

Tohle je na jeden radek v sedu + rychlou kontrolu pylintem, abys poznal,
  kde to zhavarovalo (viceradkovy argument,...)

> Je nejaky sposob, ako presmerovat stdout do textoveho okna?
> (napriklad podobne ako sa da stdout presmerovat do suboru?)

"Textove okno" neni nic, o cem by kernel/shell/... vedel.

-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth